Моят Soft box

Стандартен

Все се оплаквам (на себе си най-вече), че не ми се получават снимките на бижутата, които правя от скоро.

Чудех се какво и как да направя за да се получат горе долу прилични снимки. Нямам професионална фото техника, но пък и не ми е нужна след като не мога да боравя с нея. Имам си приличен любителски фотоапарат и той ми служи вярно. Но проблема със снимките не е в техниката а в зад апаратното устройство (разбирайте – АЗ).

След поредния провал със снимките на последните ми обеци, Рали от Двете Елши  ми пусна мухата чрез един от коментарите си да опитам  да снимам бижутата и мънистата в бяла фотографска кутия (или правилното май е soft box). Та викам си аз, е това е идея ама тези, които продават са ужасно скъпи за мен и просто си ровех из нета докато попаднах на една златна статия от блога на marabu.bg .

И така снощи се залових за работа и след 15 мин. имах вече собствен soft box.

Ето и процеса в няколко снимки:

Това беше моето кашонче:

Вътре вижте кого намерих: Имах си и помощник 🙂

Крайния резултат (след изваждането на котарака от кашончето и следване урока стъпка по стъпка) според мен е задоволителен. Обаче се оказа, че сега имам по-голям проблем – нямам нощна лампа с която да осветявам. :))))) Това изобщо не бях го предвидила.

Забележка, съвет или по-скоро инструкция към тези, които имат котка в дома си и решат да си правят подобна кутия:

Не забравяйте да извадите котката от кутията предварително!

Вашият коментар

