Вместо поздрав за един приятел

Стандартен

Да, казвам приятел, защото наистина го чувствам като такъв. Макар и да не се познаваме лично, благодаряние на разказите му аз се докоснах до него. Преди около година когато за пръв път попаднах на негов разказ, аз направо онемях.

Той пишеше това, което аз можех да почувствам. Аз се откривах в неговите разкази. Поне в голяма част от тях. Откривах се… и се опознавах. Не знам защо пиша в минало време, като след толкова месеци, той продължава да ме очарова и аз продължавам да преоткривам собственото си Аз, благодарение на разказите му.

Помня, как не смеех да напиша първия си коментар. Не мислех че имам моралното право да изказвам мнение относно неговите творения. Струваше ми се далечен… А в последствие открих, че е толкова земен човек -четейки го.

Не мога да ви опиша, колко голямо беше вълнението ми когато той написа първия си коментар под един от мойте разкази. Толкова хубави думи каза. Всъщност тогава повярвах в себе си.

Благодаря ти!!!

Още от първия „сблъсък“ с неговото творчество, той ме кара да се усмихвам.

Ето това казва той за себе си:„Ако ти се стори, че отнякъде се познаваме, че сме се срещали и сме си разказвали много неща, признали сме си и такива, каквито не разкриваме често и пред себе си, и ти се струва, че разказвам твоя история и четеш свои мисли, най-вероятно не грешиш.


И това наистина е вярно. Поне аз точно така го усещам.

Може би тези, които го познават, вече се сетиха че говоря именно за Стефан Кръстеф или cefulesteven или Странстващият медиум

Още толкова много неща искам да кажа, но на моменти

не могада намеря правилните думи, за да опиша

емоциите си.

В разказите му, понякога го виждам като малкия принц

от приказката на екзюпери. Толкова по детски наивен и

в същото време докоснал се до мъдростта на живота.

Готов на всичко за неговата единствена роза на неговата

планета…

В следващия момент еротиката и страстта между

редовете му го прави някак очарователно порочен…


Свободен като птица, летейки усещам полъха от

крилата му. Вдъхва живот…

На моменти тъжен…

На моменти самотен…

Понякога сърцето му плачещо…

Притежаващ таланта и смелостта да сваля всички маски от лицето на живота…

Сега го усещам влюбен и щастлив…

… И дяволски талантлив …


Така, както те виждам аз, така ме караш да се чувствам. Просто не знаеш колко се радвам, че те открих. Искам да те поздравя за успехите, които жънеш последно време…Заслужаваш го.

Усмихваш ме Стеф.Благодаря!!!

Искам чрез този постинг, да ти пожелая много, много ама наистина много късмет и успехи с творчеството ти и най-вече честито за рубриката ти в „Буквите“

и още много, много читатели…

Публикувано на

24.04.2009

About Ivelina Mihaylova

Ако искате да притежавате нещо направено от мен, Aко искате да зарадвате някого и да подарите усмивка ... Това е вашето място! Пишете ми и споделете вашите желания! e-mail: ivkahandmade@gmail.com skype: ivkahandmade

One response »

  1. 1. cefulesteven – Благодаря ти, благодаря ти, Зайче, …
    24.04.2009 18:30
    Благодаря ти, благодаря ти, Зайче, толкова радост ми донесе. За съвсем кратко бях във Варна. За съвсем кратко. Нямах възможност да се видим и на живо, но ще направя всичко възможно при следващото идване, да започна оттам. И да се видим на всяка цена.

    Усмивки. И затрогна ме. Благодаря ти.

Вашият коментар

