Международна седмица за разкриване

Стандартен

От царството на Бу разбрах, че в момента тече Международна седмица за разкриване 2010 (International delurking week)“/

Не зная колко е международна и колко е популярна, но ми хареса идеята  блогъри да канят читателите си да се разкриват и да оставят коментар.

Всички ние се „скитаме“ в света на блоговете. Четем, понякога само поглеждаме с любопитство, друг път се заседяваме повече, даже и оставяме следа-коментар, когато нещо е привлякло вниманието ни…

Влизайки тук, оставете някакъв коментар. Кажете каквото ви е на душата. Споделете впечатления, изкажете мнение… Каквото си ожелаете…Разкрийте се!

Ако пък на свой ред решите да поемете инициативата, аз на свой ред също ще се разкрия.

Мисля, че така е честно нали 😉

About Ivelina Mihaylova

Ако искате да притежавате нещо направено от мен, Aко искате да зарадвате някого и да подарите усмивка ... Това е вашето място! Пишете ми и споделете вашите желания! e-mail: ivkahandmade@gmail.com skype: ivkahandmade

2 responses »

  1. Ти си първия престрашил се да се разкрие 🙂
    Поздравления!

    Защо е трудно да се публикува коментар при мен? Аз влизам по няколко пъти а ден в блога и одобрявам възможно най-скоро 😉

  2. Любопитна идея:-)

    Горан

    ps:Твърде трудно е човек да публикува коментар при теб

Вашият коментар

