Пъстърва във фурната

Стандартен

Може да не ви е интересно, ама аз да си споделя кулинарния опит. Не за друго, защото просто останах очарована от себе си /ама много съм скромна нали/. Ох като се сещам пак огладнявам. Жалко, че не се сетих да  снимам готовата риба преди да я „ометем“.

Та така, да преминем по същество!

Тази вечер правих пъстърва. Стана разкошна, крехка и сочна 😉

За целта ви трябват:

1 брой фурна /работеща на около 200-250 градуса/

1 бр. Тава

1 бр. Торбичка за печене на пиле (като тези от рекламата на „Маги – сочно пиле“) – аз използвах такава с цел да не ми замирише фурната на риба 😉  но резултата беше изненадващ и за мен даже.

Пъстърва – размер и брой на рибките според случая и желанието ви 😉

За подправки аз използвах:

# скилидки чесън,

#черен пипер,

#сол,

#босилек

#розмарин

#сусамово олио – по  няколко капки върху всяка риба

#малко олио

#4-5 супени лъжици вода

Приготвяне:

Рибата се изчитва и в коремчето й се поръсва със подправките, слагате по 1-2 скилидки чесън във всяка рибка, осолява се на вкус.

Ако имате време и я оставите с подправките и солта да престои поне 20-30 мин. ще стане още по-ароматна и вкусна. Аз днес нямах време да я чакам, бяхме гладни.

Слагате след това рибките във торбичката за печене / ако нямате такава в момента, може да я завиете и с алумииево фолио/ а може и без да я покривате. Просто в този случай сложете малко повече водичка, за да не прегори.

Затваряте торбичката, слагате в една тавичка и пускате фурната на 200-250 градуса. При мен се опече за около 20-30 мин.

След това, сядате покрай масата и се наслаждавате на това бързо, лесно и вкусно кулинарно чудо.  Ако ви се намира и чаша бяло винце … мммм обадете ми се, с удоволствие ще дегустирам вечерята ви ;))))

Вашият коментар

